Thursday 19 January 2017

ELBRUS YOLCULUGU DORDUNCU GUN – 23/08/2016



Bugun hesapta benim son gunum olacakti ama nerede J

Sabah kahvaltisi akabinde, Poshokava  (atiyorum) Kayaliklarina kadar yuruyecegiz, oradan da geri ogle yemegine yetisecegiz. Hava soguk olur dedi Liza diye uzerimize birseyler aldik daha kalinca
Buz kazmalarini kampta biraktik ama tam takim malzeme ile yuruyuse basladik. Sadece yukari dogru bir rota, bildigin yokus cikiyorsun, keyifsiz, manzaraya sirtini verdigin icin de gorus yok. Of puf yuruduk 4,700metre’ye kadar. Liza’da tam bir Alman disiplini var, elinde kamci, mola bile vermeden herkese ayar vererek 4,700m’deki kayaliklara bizi getirdi, en sonunda mola verebiliyoruz. Manzara inanilmaz, ruya alemi. Fotograf asagida siz karar verin.
Kamp’a donunce fransiz iki dagci ile karsilastik, onlar da benim gibi 3 gunde Elbrus yapmak icin gelmisler. Bu aksam yola cikacaklar, aralarindan bir tanesi Antartika ve Elbrus haric tamamlamis 7 summit hikayesini. Sabirsizlaniyorlar.
Ben de Liza’ya sordum, ben de bu aksam cikayim musait ise ama Alman vizesi cikmadi J Grup ruhu da bozulmasin diyerek bir sonraki gune sarkti ne yazik ki

No comments:

Post a Comment