Wednesday 19 November 2014

DAY4- 05.11.2014 - BARRANCO CAMP (3950m) - Barranco Wall - KARANGA CAMP (4025m) BARAFU HUT (Base Camp) (4700m)



Sabah 2C ama saat 07:00 gibi güneşin çıkmasiyla 20C :-) Bugünkü rota yine 4-6 saat arasında yürüyüş ve hedef ana kampa varmak. Su andaki kamp Barranco Wall'un dibinde. Yürüyüş Barranco Wall diye tabir ettikleri duvarı tırmanmakla başlıyor. Basamakla merdiven çıkar gibi 30-40 dakika cikiliyor sonrasında biraz düzlük ve tekrar baska bir duvar. Sonra aşağı irtifa kaybediliyor, Karanga kampına yakın. Karanga kampından sonra direkt yokuş. Tam yuksek irtifaya çık, aşağı in tekrar yuksek irtifaya çık parkuru. Bir de etrafı görebilsem. Machame rotasını manzarası güzel diye seçmiştim. 4 gündür sabah 9:30-10:00'a kadar etrafı görebiliyorum. Ama gerisinde sadece sağanak yağmur, sis ve bulut içinde gidiyorum. Rota diğer kampa kadar toplam 4-6 saat arasında sürebilir, yürüyüş temposuna, havaya ve molalara bağlı.
Rehberim dünden beri dizinde problem yasiyor. Alpat'in verdigi Voltaren'i suruyoruz dizine ama daha duzelemedi. Bu gece zirve cikisimiz var. Bakalim nasil olacak bu dizle.
Ana kampa oglen vardik. Manzara mukemmel. Zirve buzulu gozukuyor solda, sagda ise Meru zirvesi. Base camp klasik ruzgarli. Herkes cadirlarda. Ben de cadira gectim. Aksam yemegi corba makarna turlu ve tatli. 3 kisi doyar o kadar cok yemek var onumde. Ama yakilacak enerjiye gore az bile. Rehber geldi, saat 00:00'de cikacagiz yat dedi. Zirve 6-7 saat arasi surer dedi. Amac butun gece yuruyup, gun dogumunda zirve yapmak. Erken varirsan cok soguk oldugu icin zirvede kalamazsin ve donmen lazim. Yani hedef gun dogumunda yukarida olmak. Ben daha hizli yurudugum icin saat 02:00'de cikalim diyorum. Hava cok soguk. Iyi giyinip yatiyorum. Ruzgarli biraz,cadiri ucuracak kadar.

No comments:

Post a Comment